EXTERNE & ONAFHANKELIJKE
KLACHTENCOMMISSIE
ZORG VOOR ZZP
We zijn aangesloten bij Zorg voor ZZP
Als opdrachtnemer zijn wij aangesloten bij Zorg voor ZZP,
een brancheorganisatie die onder andere een onafhankelijke, externe klachtencommissie faciliteert.
Deze klachtencommissie biedt een belangrijke mogelijkheid voor geschillen- en klachtenbehandeling tussen
ons (de opdrachtnemer) en jou als opdrachtgever, wanneer een klacht niet in onderling overleg opgelost kan worden.
Wat houdt dit in?
- Klachtencommissie Zorg voor ZZP:
Deze commissie behandelt klachten die voortkomen uit onze samenwerking en biedt een onafhankelijke en onpartijdige afhandeling volgens de geldende wet- en regelgeving. - Beschikbare klachtencommissies:
Wij hebben Zorg voor ZZP voorzien van alle benodigde documenten om aangesloten te zijn bij de volgende klachtencommissies: - Klachtencommissie voor de Wet zorg en dwang (WZD)
- Klachtencommissie voor de Wet verplichte ggz voor jeugdigen (Wvggz)
- Klachtencommissie voor de Jeugdwet
Deze commissies waarborgen dat klachten op een eerlijke manier worden beoordeeld en opgelost.
Hoe werkt het?
- Eerst contact opnemen met ons:
Klachten dienen eerst schriftelijk en rechtstreeks bij ons ingediend te worden. - Als de klacht niet wordt opgelost:
Als we de klacht niet binnen een redelijke termijn kunnen oplossen, kun je de klacht voorleggen aan de externe klachtencommissie van Zorg voor ZZP. - Bindende uitspraak:
De klachtencommissie beoordeelt de klacht en doet een bindende uitspraak.
Contactgegevens klachtencommissie Zorg voor ZZP
- Website: https://www.zorgvoorzzp.nl
- E-mail: klachtencommissie@zorgvoorzzp.nl